Tuesday, May 25, 2010

Cuti semester datang lagi!!!

Alhamdulillah, lega sungguh aku rasa lepas selesai 'final exam', soalan-soalan kali ni memang begitu mencabar minda, stamina dan kekuatan aku sebagai seorang 'student'. Aku pun dah tak ingat bila kali terakhir aku jawab 'paper' yg begitu mencabar cam ni, aku pernah rasa cam ni 'time' diploma dulu, tapi tak sangka bertemu lagi dengan cabaran cam ni. Apa pun, aku bersyukur kerana masih mampu menjawab sepenuhnya soalan-soalan tu.

Berakhirnya 'final exam' menandakan cuti semester akan bertandang lagi. Sudah agak lama aku tidak berkongsi apa-apa dalam blog aku, jadi aku akan berkongsi sedikit pengalaman di cuti semester ni.

Sesampai jer aku ke negeri yang diberi jolokan negeri 'che siti wan kembang' ni, aku terus ke hospital HUSM untuk melawat uwan (Nenek) aku yang baru lepas menjalani pembedahan tulang pinggul dan seminggu juga aku menemani uwan aku kat wad.

Selepas uwan aku dibenarkan keluar wad, aku memulakan tugas aku menjaga kedai mak aku ni, yang terletak dekat kawasan Pasir tumboh dan uwan aku dijaga oleh adik perempuan aku yang baru balik bercuti.

Begitulah sedikit pengalaman yang ingin aku kongsi di awal cuti semester ni. Tapi banyak lagi 'Mission' yang perlu aku selesaikan sewaktu cuti ni, moga tuhan melancarkan segala urusanku.

No comments:

Post a Comment