Saturday, June 4, 2011

New life begin.

Alhamdulillah, lepas 3 kali interview, lastly aku diterima gak bekerja di salah sebuah firma Qs. Bangun jer solat subuh, teros mandi bersiap untuk ke pejabat. Pukul 8.30 am aku kena masuk kerja, pukul 1.00pm rehat sejam, pukul 2.00pm masuk balik sampai pukul 5.30pm aku kuar opis. Hari jumaat lak rehat dua jam dari pukul 12.30 pm sampai pukul 2.30 pm. Kalau rajin buat over time, masukla balik pukul 6.00pm.

Balik jer kerja, lepak kejap kat restoran kawan aku. Borak-borak, makan-makan sejam, pastu teros balik rumah sewa. Sebelum pukul 12.00am, aku kena make sure yang aku dah tido. Kalo tak, alamatnya terlajakla aku pagi esok.

Aku pun tak tau ape yang aku merepek ni, saje jer nak kongsi rutin harian aku yang terbaru lepas habis dunia student aku.:)

No comments:

Post a Comment