Monday, June 6, 2011

Dilema tiket bola..


Aku ni memang dah frust ngan bola sepak lepas man u kene belasah ngan barca time final champion league ari tu. Ingat nak terus pencen jer tengok bola. Tapi angin kegilaan bola datang balik dalam jantung aku ni lepas tengok pahlawan merah belasah penyu 3-0! Fuh! Bersemangat ah pulak rasa nak tengok final fa kat stadium bukit jalil nanti, tapi aku sebenarnya ada penyakit bila time ada game besar cam ni, dilema tak menentu.

Tiap-tiap kali ada game besar, aku mesti fikir dua, tiga, empat puluh kali samada nak pergi ke tak. Aku pun tak tau apa punya penyakit ni,hehe.. tapi lastly aku pergi gak. Aku cukup malas nak cari tiket awal-awal, dah last minit baru duk gelabah, nasib baik tiket tu ada jer bila aku nak.
Final piala fa 2011 ni, secara peribadi aku rasa memang meriah, pertembungan dua gergasi pantai timur. Kalo dalam la liga ibarat pertembungan barca dengan real madrid, pahlawan merah dah macam barca dah aku tengok, dengan cara permainan yang kemas dan cantik. Penyu pulak ibarat real madrid yang mana diorang memang ramai pemain-pemain berbakat tapi kadang-kadang nasib tak menyebelahi mereka.

Apa pun, all the best buat pahlawan merah dan penyu, harap-harap dapatla tengok game yang menghiburkan dan yang pasti stadium nasional bukit jalil pasti akan sesak dipenuhi penyokong-penyokong setia kedua belah pihak. Aku pulak tetap setia dengan pahlawan merah dan kata-kata keramat pasti takkan kering di mulut nanti.

Gomo kelate gomo!!!

P/s: Dalam dilema nak beli ke tak tiket ni..:)

No comments:

Post a Comment